Server uppstart

Kannel

Executive Manager
Executive Mngr.
Developer
Champ Donator
Halloj,

Servern är tekniskt sett redo, det som saknas är folk som vill ta tag i det hela och leda servern communityt (nya aktiva kandidater till ledningen).
Det är faktiskt många inne på TS då och då, folk hör av sig till bl.a mig om det hela tiden men inte samtidigt.

Mitt råd är att alla som är intresserade av att få igång det igen skapar ett konto på hemsidan och skriver nån rad på forumet, håller det aktivt!

Mvh,
Kannel

Kannel

Executive Manager
Executive Mngr.
Developer
Champ Donator
Det är ganska många aktiva på TS varje dag, håll er aktiva där och på forumet så kan vi säkert få igång allt igen snart!

Kannel

Executive Manager
Executive Mngr.
Developer
Champ Donator
Saknar att vara inne på servern med 40+ pers
Det gör jag också :) Jag tror att vi är där snart igen om vi alla hjälps åt. Om vi har ett gäng aktiva spelare inne på servern och på TS, helst i offentliga kanalerna så ska vi se att det snart kommer in fler. Det är många som hör av sig då och då att dom är sugna på arma igen men alla kommer inte på en gång tyvärr. Med lite blod, svett och tårar så går allt att lösa :) Även mer aktivitet här på forumet är nog ett stort plus.

Mvh,
Kannel

Kannel

Executive Manager
Executive Mngr.
Developer
Champ Donator
Jag, Glux och Krabban håller även på med ett FLC system (som ersätter PLD), vi gör till den en rekryteringsfunktion som gör att man får 1000 FLC för varje person man rekryterar till servern (även gamla spelare som återvänder räknas)