• Major systems down!

At this moment most of our systems are down. This includes the login system to this website, our Arma 3 server and our teamspeak 3 server!

• Snapchat!

We have now made a snapchat account for you to follow!

We will post everything from important updates to patch notes.

Add us via the code to the left of this text or by entering our username: Forbidden-Lands.

Förslag!

Vad tycker ni om detta?

• En till Goldbar Trader

Votes: 2 11.1%
  • Stasha i huset!

Votes: 2 11.1%
  • Lägg in en till goldbar trader och kunna stasha hus!

Votes: 5 27.8%
  • Gör inget

Votes: 9 50.0%

• Total voters
    18

gABRIEL

Kavala hobo
Donator
Tjenare Grabbar jag e här igen, Har ett förslag för er alla o vill se vad ni tycker om detta!, Jag tycker att man borde lägga till en till Goldbars Trader eller gör så att man kan stasha guldet i sitt hus ist! annars kan ni fixa båda två :D Beroende på vad folk tycker!

Vi har tagit fed 3 gånger nu och varje gång så har snuten lagt upp sig uppe vid goldbar trader istället för att fighta oss vid fed!
Jag kan tycka att Polisens uppgift är att skydda banken inte låta dom som tar banken fly med allt guld o sedan sätta sig o campa gold trader.

Mvh GABRIEL

Denkan

Support
Support
VIP Donator
Hejsan Gabriel.

Som du kanske har förstått så har polisen tröttnat på att ''fighta'' med er i [h] då vi anser att det händer för ofta. Testa att rpa lite mer och inte att endast kriga hela tiden så ska du se att allt blir mycket roligare för oss poliser att kriga LITE emellanåt :) Just nu så är servern en koth server, då vi inte kan gå utanför safe zone utan att veta att det kommer bli krig.
Jag röstar iallafall på att stasha i hus, OM folk kan ha lite sunt förnuft och rpa mer, då detta trots allt är en rp server.
Tack för mig, Mvh

gABRIEL

Kavala hobo
Donator
Denkan fin fint sätt att undvika frågan (att det behövs en till gold bars trader / att man kan lägga guld i huset för att polisen inte ska kunna campa det enda stället man kan göra sig av med guldet vilket förstör hela det roliga med FED som fight inom FED och flykt som är bland det roligaste) men kan absolut se vad ni kommer ifrån när varje fight brukar sluta med samma utgång vilket är med typ en av oss döda medans ni alla ligger på spawnön nejmen lite skämt åsido håll dig till ämnet.

Denkan

Support
Support
VIP Donator
det jag menade i de jag skrev var mer att det inte blir så kul att åka till fed 3 gånger på 3 restarts och kriga med exakt samma gäng. ni krigar HELA tiden med oss och vi campar gold bar HELA tiden istället så blir de fair kanske? :) finns många synvinklar på alltihopa. För just nu känner vi att vi inte orkar med att bråka så mycket med [h] när vi istället kan rpa med annat folk lite grann. vi får se vad denna omröstning kommer till så får de avgöras då istället.

knobii

Kavala hobo
Donator
det jag menade i de jag skrev var mer att det inte blir så kul att åka till fed 3 gånger på 3 restarts och kriga med exakt samma gäng. ni krigar HELA tiden med oss och vi campar gold bar HELA tiden istället så blir de fair kanske? :) finns många synvinklar på alltihopa. För just nu känner vi att vi inte orkar med att bråka så mycket med [h] när vi istället kan rpa med annat folk lite grann. vi får se vad denna omröstning kommer till så får de avgöras då istället.
d lugnt [h] e inte kvar längre

Last edited: